ارسال رایگان آگهی
ارسال آگهی رایگان
Choose City

قاصدک ها: آموزش موسیقی به روش بسیار آسان ( به همراه شعر و نقاشی )

7 سال قبل           لینک ارسال کننده آگهی :

قاصدک ها

آموزش ارف و بلز و تئوری موسیقی
به روش جذاب و بسیار آسان
به همراه شعر و نقاشی

کتاب قاصدک ها به جهت آموزش تئوری موسيقی به زبان ساده و جذاب و اجرای قطعات برای اکثر سازها به روش بسیار آسان نگارش گرديده و لزوما مختص به آموزش بلز نمی باشد. از آنجا که در جهان از پيانو به عنوان ساز پايه در مدارس و محافل و آموزش عمومی استفاده می شود و ما در کشور عزيزمان اين امکان را نداريم، ليکن از ساز بلز ( چه از لحاظ جذاب بودن برای کودکان و چه از لحاظ دردسترس بودن و قيمت بهينه ) به عنوان ساز پايه در اين متد استفاده گردیده.

این کتاب شامل دو بخش به صورت آموزش اولیه تئوری موسیقی و بخش اجرایی می باشد. از نمونه نکاتی که این کتاب را نسبت به دیگر کتاب های آموزش موسیقی متمایز کرده استفاده از رنگ ها در یادگیری نام نُت ها، حل تمرین در کتاب، جدول موسیقی، رنگ آمیزی و سرگرمی های جذاب داخل آن می باشد. بخش اجرایی آن شامل متود های اولیه اجرای بلز به همراه آهنگ های زیبای خاطره انگیز، فولکور و معروف می باشد. همچنین ترتیب آموزش تئوری موسیقی در روند آهنگ ها رعایت شده و معمولا با پیشرفت کتاب در زیر قطعات نکاتی در این ضمینه درج گردیده.

سعید یحیی زاده
۰۹۱۰۲۰۱۶۴۵۹
https://Telegram.me/Ghasedakha

پیام پلیس

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

پیام کاراکتاب

کاراکتاب هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.