ارسال رایگان آگهی
ارسال آگهی رایگان
Choose City

کتاب اکسیر استقامت

5 سال قبل           لینک ارسال کننده آگهی :

مشعل‌ها افروخته شود و این ملت غیور و با عظمت، رسالت خود را به سر منزل مقصود برساند.

اقتصاد مقاومتی یعنی (اقتصادی که مبتنی بر مقاومت باشد).

پر واضح میباشد که عبارت اقتصاد مقاومتی از دو بخش (اقتصاد) و (مقاومت) تشکیل شده است. اقتصاد بعد مادی – علمی دارد اما مقاومت درست در نقطه مقابل آن بوده و بعد معنوی – علمی دارد و از آنجایی که پس از تمام طرحها و نقشه‌هـا در جهت عملیاتی کردن جهاد بزرگ (اقتصاد مقاومتی) باید افراد جامعه و آحاد ملت آن طرح‌هـا را اجرایی کنند و هیچ راه دیگری وجود ندارد لذا بزرگترین چالش بر سر راه اجرایی شدن این حرکت عظیم، همان بعد معنوی – علمی یعنی مقاومت خواهد بود.

بنابراین، مولف در این اثر کوشش کرده آنچه برای یک یک افراد جامعه در جهت رسیدن به اهداف، مفید است را به زبانی بسیار ساده، روان و به دور از اصطلـاحات آنچنانی بیان کند.

این کتاب طوری به رشته تحریر در آمده تا مطالبش از بدو تولد تا رسیدن به تمام خواسته‌هـا و موفقیت‌هـا مفید باشد و مشتمل بر چهار بخش است:

بخش اول به تربیت فرزند مناسب با روح استقامت میپردازد.

بخش دوم به بیان فنون استقامت و پایداری فردی میپردازد. آب حیاتی که اگر قطره‌ای از آن به کامی برسد پیروزی حتمی و همیشگی میگردد.

بخش سوم به بیان رموز مقاومت و پایداری جمعی با چند فرمول ساده و قابل اجرا میپردازد. این بخش دربرگیرنده دوره کامل آیین دوست یابی است.

بخش چهارم به معرفی برخی صفات افرادی که در واقع روحیاتشان فراتر از استقامت است میپردازد و از آنها به ابراستقامت تعبیر میکند.

مولف، این کتاب را به ایستادگی مردان و زنان با غیرت ایران تقدیم داشته و ایجاد این اثر را به همه هموطنان عزیز تبریک میگوید.

مطالعه و بکارگیری تکنیک‌هـای استقامت و مقاومت در این کتاب به همه همـ میهنان گرامی توصیه میشود.

پیام پلیس

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

پیام کاراکتاب

کاراکتاب هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.